wtorek, 25 grudnia 2012

Naprawa CB radia

Cały czas jestem na etapie doposażania mojej Corolli. Mam już wszystkie niezbędne elementy wyposażenia - gaśnica, apteczka.

Brakuje mi natomiast:
odblaskowego plastronu,
linki holowniczej,
latarki,
zestawu niezbędnych kluczy,

Z bajerów wyposażyłem już swoją czerwoną strzałę ;) w nawigację a teraz czas na CB radio...

Pod choinką znalazłem antenę do CB radia wraz z zestawem montażowym. Antenka firmy SIRIO SUPER 70 to co już przemawia na Jej korzyść to fakt, że jest produkowana we Włoszech a nie w Chinach. Jest krótka, jej długość wynosi zaledwie 70cm dobrze wykonana i co najważniejsze z możliwością montażu na klapie bagażnika - nie chciałem anteny na magnes.

W garażu odnalazłem porzucone CB radio Midland Alan 109 z uszkodzoną gruszką - urwane kable. Radio to z powodzeniem użytkował mój Tato po czym przesiadł się na wyższy model. Wstępnie radio podłączyłem do zasilania i po pierwszych oględzinach mogę stwierdzić, że mimo długiego leżakowania w garażu wygląda na sprawne!




W wolnej chwili, zajmę się naprawą gruszki. Następnie zmontuję na szybko zestaw i przetestuje go z radiem w drugim samochodzie. Jeśli wszystko będzie działać. Przystąpię do montażu zestawu. Już wiem, że kolejnym przedmiotem na liście zakupów będzie rozdzielacz do zapalniczki.


Zdam relacje z naprawy i montażu.

Pozdrawiam.

1 komentarz: