niedziela, 16 grudnia 2012

Corolla E11 Liftback - spalanie pierwsze wrażenie

Swoją Toyotą Corollą pokonałem już 80km! ;) hehe. Dokonałem też pierwszego pomiaru spalania - tzn. stojąc na parkingu odkryłem jak kasuje się dotychczasowy wynik średniego spalania! Na trasie o 30km w tym ok 1/5 to miasto średnie spalanie wyniosło 6.6l na 100km. Jestem zadowolony zważywszy na to, że nie czuję jeszcze tego auta. No i nie mam obrotomierza... Komputer morze przekłamywać... ale sprawdzę to w oparciu o własne wyliczenia.

 
A i nie sugerujcie się godziną jeszcze nie znalazłem chwili by ustawić prawidłowy czas ;) 

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Dobry wynik, ciekawe do ilu jesteś w stanie zejść. Jakie ma spalanie chwilowe przy prędkości 90km/h?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zwróciłem uwagi. Przyglądnę się następnym razem i dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przy 90 km/h na piątce osiągnąłem kiedyś sporo poniżej 6 l :-) na spalaniu chwilowym oczywiście :-)

    Kisiello

    OdpowiedzUsuń
  4. trasa 5.4 l
    Miasto W-wa korki norma 8.2l

    OdpowiedzUsuń
  5. Też po kupnie miałem takie spalanie, ale od czasu jak wyczułem auto i zaczałem wszędzie się śpieszyć (jeżdze tylko po mieście) to spalanie typowo 8,2-8,6L.

    OdpowiedzUsuń