sobota, 8 grudnia 2012

Opony Zimowe

Poniosłem kolejne ale niezbędne koszty. Dziś zmieniłem opony na zimowe. Opony kupiłem na allegro. Szukałem opon używanych docelowo na jeden może dwa sezony. Znalazłem ciekawe Continentale ContiWinterContact TS780 175/65 R14 82T M+S za 280zł z dostawą... słowem tanio.

Opony cieszą się dobrą opinią - po sezonie podzielę się z Wami moją opinią na temat tych kapci. Dużo zimą jeździć nie będę więc myślę, że taki zakup wystarczy. Za wymianę opon z letnich na zimowe zapłaciłem 50zł.

Ze złych wiadomości - mechanik przyjrzał się moim oponą letnim i stwierdził, że na wiosnę czeka mnie nowy wydatek. Zobaczymy jak będzie wyglądał mój budżet ale myślę, że dokonam inwestycji w jakieś nowe oponki. Trzeba się liczyć z kosztem ~120zł za sztukę chyba zrobię skarbonkę i już zacznę odkładać ;-)

Jadąc po oblodzonej i słabo odśnieżonej drodze na letnich oponach szybko stwierdziłem, że te 330 zł to był wydatek absolutnie niezbędny.

To był chyba ostatni z większych wydatków... w tym roku...

2 komentarze:

  1. Tak, opony zimowe to na pewno niezbędny wydatek:) Pozdrawiam:)





    http://www.wulkanizacja-lublin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z perspektywy mogę powiedzieć, że ten wydatek uratował mnie przed stłuczką -1 lekki deszcz i było bardzo bardzo blisko...

    OdpowiedzUsuń